Kas yra skambučių centro paslaugos?

Skambučių centras – pagrindinė jungtis tarp įmonės ir jos klientų. Svarbiausia skambučių centro užduotis – teikti pagalbą telefonu, t. y. per balso ryšį. Be to, čia ne tik atsiliepiama į skambučius, bet ir skambinama, norint suteikti techninę pagalbą, pateikti sąskaitą-faktūrą, siūlyti kokias nors paslaugas ar produktus, atlikti apklausą ar patikslinti pristatymo duomenis ir panašiai. Šiuo atveju apkrova skirstoma tarp techninės priežiūros, rinkodaros, pardavimų – telemarketingo skyriaus ir kitų darbuotojų. Tai populiariausias, bet toli gražu ne vienintelis formatas, todėl skambučių centras gali būti atskiru įmonės padaliniu. Toliau išsamiau bus apžvelgtos pagalbos telefonu ir pardavimų – telemarketingo sritys.

Pagalbos klientams teikimas telefonu — šiuolaikinių įmonių standartas. Valdant komunikacijos kanalus, galima išspręsti visas klientų problemas bei sėkmingai siekti aukštumų klientų aptarnavime. Gebėjimas apdoroti klientų užklausas iš bet kurio kanalo yra būtina, siekiant užtikrinti kokybišką ir patikimą kliento kontaktą su įmone. Labai svarbu paslaugas atlikti efektyviai, profesionaliai ir išlaikant aukščiausią kokybės standartą. Nuo to priklauso klientų pasitikėjimas įmone, tolimesnis įmonės ir klientų bendradarbiavimas bei, žinoma, pelnas. Klientų problemų sprendimas telefonu ne menkas iššūkis. Pasitaiko įvairių situacijų, todėl operatorių profesionalumas ir gebėjimas prisitaikyti prie įvairių aplinkybių yra labai svarbus. Kuo greičiau ir efektyviau bus suteikta pagalba telefonu, tuo didesnė tikimybė, kad klientas rekomenduos įmonę kitiems potencialiems klientams. Todėl profesionaliai suteikta pagalba mažais žingsneliais gali vesti įmonę į sėkmę.

Telemarketingas – greičiausias būdas pasiekti klientą, gauti grįžtamąjį ryšį bei ieškoti potencialių klientų. Gyvas pokalbis visada būna spontaniškas, nesurežisuotas, atsiliepęs klientas negali susiplanuoti ką atsakys, todėl tokiu būdu yra pasiekiamas ypač natūralus bendravimas, pilnas emocijų ir tarpusavio kontakto. Šios srities profesionalai, kurie yra įvaldę bendravimo įgūdžius, nesunkiai gali pasakyti, remdamiesi kliento tonu, emocija ar kalbėjimo maniera, ką klientas mano apie jam siūloma produkciją ar paslaugas. Taip sužinoma daugybė informacijos: ar klientas sudomintas, galbūt jam dar trūksta informacijos, o gal jam išvis neįdomu ir laukia skambučio pabaigos. Šios detalės – lyg įspėjamieji ženklai, kurie leidžia įvertinti ne tik kliento grįžtamąjį ryšį, bet taip pat nustatyti operatoriaus gebėjimus kalbėti telefonu bei pardavimo įgūdžius. Daugiau informacijos apie šią marketingo sritį galima rasti apsilankius http://planaschuliganas.lt/musu-veikla/skambuciu-centras/.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *