Top 3 punktai, kaip pakeisti įmonės nuostatus?

Kai tenka steigti bet kurio nors tipo įmonę, nesvarbu, ar tai būtų mažoji bendrija, ar uždaroji akcinė bendrovė, ar kuris nors kitas juridinis asmuo, neišvengiamai reikia parengti tos įmonės nuostatus. Bet tai ne pabaiga. Susidarius tam tikroms aplinkybėms kartais tenka keisti anksčiau sudarytus nuostatus naujais. Tačiau tai ne bėda. Jeigu prireiktų ką nors pakeisti nuostatuose, visada tai galima padaryti.

Kokį pirmą žingsnį reikia žengti keičiant įmonės nuostatus?

Jei prireikė pakeisti įmonės nuostatus, pirmiau verta apsispręsti, kokiu būdu tai geriau būtų padaryti – ar tiesiai pateikti reikiamą informaciją ir dokumentus Registrų centrui, pristačius juos į šios įstaigos klientų aptarnavimo skyrių, ar tai padaryti paprasčiau – visa, ko reikia, pateikti elektroniniu būdu, pasitelkus į pagalbą internetą. Jei rinksitės pastarąjį variantą – sutaupysite daug brangaus savo laiko, kurį paskui galėsite panaudoti kitoms reikmėms.

Koks sekantis žingsnis laukia, kai jau būsite pasirinkę nuostatų pateikimo registrų centrui variantą?

Jeigu sumanėte nuostatų keitimo procesą atlikti tiesioginiu būdu, tada jums pirmiausiai reikia pasirūpinti, kad prašymo forma JAR-1 būtų patvirtinta notaro. Paskui visus reikiamus dokumentus įmonės vadovas ar jo įgaliotas asmuo turės pateikti Registrų centrui asmeniškai. O jei nutarėte nuostatų keitimui būtinus dokumentus registrų centrui pateikti elektroniniu būdu, jums teks prisijungti prie šios įstaigos savitarnos sistemos ir joje susirasti skiltį „Juridinių asmenų registras“, o paskui joje pasirinkti laukelius: „Juridinio asmens ir duomenų registravimas“ bei „Juridinio asmens duomenų registravimas“ ir juose užfiksuoti dokumentuose keičiamą informaciją. Kai viskas bus baigta, sistema atliks savo darbą ir leis elektroniniu parašu patvirtinti naujai sudarytus dokumentus.

Kas seka po to, kai visi dokumentai pateikti Registrų centrui?

Jei dokumentai Registrų centrui bus pateikti tiesiogiai, tada jus aptarnavęs šios įstaigos darbuotojas jus informuos kada patikslinti dokumentai pradės galioti. O jeigu dokumentus pateikėte internetu – neskubėkite atsijungti nuo savitarnos sistemos, nes pirmiausiai reikia per internetinę bankininkystę sumokėti už suteiktą paslaugą, po to jūsų prašymas bus patikėtas Juridinių asmenų registro reikalus tvarkančiam specialistui. Jei norite gauti išsamesnę informaciją šia tema, ją suteiks ši interneto svetainė.