Kuo licėjuose mokslo kokybė skiriasi nuo kitų mokyklų?

IBDP

Tėveliai savo vaikams visada linki paties geriausio, tad tuomet, kai keliamas klausimas, kokią mokyklą vertėtų pasirinkti, neretai pasvarstoma apie galimybę rinktis licėjų. Licėjaus ugdymo kokybė neretai įvardijama kaip kur kas kokybiškesnė ir leidžianti moksleiviams labiau atsiskleisti, taigi, pasidomėkime, kokie yra svarbiausi licėjaus ugdymo programų pranašumai.

Kūrybiškos ir aktyvios asmenybės ugdymas

Siekiama, kad moksleiviai būtų smalsūs, kūrybingi ir aktyvūs. Ugdymo proceso metu siekiama atskleisti moksleivių stipriąsias puses ir ugdyti turimus gebėjimus. Kiekvienas moksleivis yra labai individualus, todėl pagrindinis licėjaus ugdymo tikslas – atrasti vaikų talentus ir skatinti juos atskleisti.

Mokymasis įveikti klaidas

Mokymosi procese klaidos yra tiesiog neišvengiamos, todėl siekiama išmokti į jas tinkamai reaguoti ir jas įveikti. Licėjuje yra formuojami efektyvaus mąstymo įpročiai: mokomasi suvaldyti impulsus, išklausyti ir priimti kitokią nuomonę, prisiimti riziką, ir t.t.

Šiuolaikiškas mokymas

Ugdymo procese ypatingas dėmesys skiriamas aktyviems ir komandiniams mokymosi metodams, skatinamas moksleivių intelektinis smalsumas, ir t.t. Mokymosi aplinka nėra statiška: priklausomai nuo pamokos temos, mokymosi procesas gali būti organizuojamas ne tik klasėse, bet taip pat ir muziejuose, parodose, ir t.t.

Tarptautinio bakalaureato programa

Tarptautinis bakalaureatas – tai dvejus metus trunkanti mokymosi programa, kuri apima pagrindinius ir pasirenkamuosius dalykus. Tarptautinio bakalaureato programa yra pripažįstama ne tik Lietuvoje, bet taip pat ir užsienio šalyse, todėl ją baigę moksleiviai turi didesnes galimybes įstoti į savo svajonių specialybę.

Integralus mokymas(-is)

Ugdymo programa suvokiama kaip vieninga sistema, todėl daug dėmesio yra skiriama integraliam moksleivių ugdymui. Siekiama, kad mokiniai suprastų, jog įvairių pamokų metu įgyjamos žinios gali būti pritaikomos gerokai plačiau, todėl rengiami įvairūs integruoti projektai, kurių metu įgytos žinios „sujungiamos“ tarpusavyje.

Ypatingas dėmesys sveikai gyvensenai

Moksleiviai skatinami daugiau judėti: tai yra svarbu ne vien tik dėl geresnės savijautos, bet taip pat ir dėl mąstymo skatinimo. Mokymosi procesas yra neatsiejamas nuo aktyvios veiklos, todėl licėjaus mokiniai yra skatinami daugiau mankštintis ir vaikščioti pėsčiomis.

Mokymosi aplinkos kūrimas

Siekiama, kad licėjaus mokymosi aplinka būtų kiek įmanoma labiau pritaikyta efektyviam ugdymui. Mokymosi erdvės yra projektuojamos taip, kad jos galėtų praturtinti mokymosi procesą, todėl tai taip pat gali padėti pasiekti kur kas geresnių mokymosi rezultatų.

Dėmesys inovacijoms

Šiuolaikinės technologijos yra neatsiejama mūsų gyvenimo dalis, todėl siekiama sukurti modernią mokymosi aplinką. Klasėse yra įrengtos išmaniosios lentos ir projektoriai: tokios mokymo priemonės padeda papildyti ugdymo procesą. Žinoma, taip pat nepamirštama ir tradicinių mokymo metodų, todėl neatsisakoma ir įprastų knygų.

Bendruomeniškos aplinkos kūrimas

Siekiama lavinti ne tik individualius įgūdžius: taip pat mokomasi kurti ir dirbti komandoje. Vaikai turi suprasti, kad bendradarbiaujant su kitais galima pasiekti kur kas geresnių rezultatų, todėl bendruomeniškos aplinkos kūrimas yra vienas svarbiausių licėjaus tikslų.

Neformalus ugdymas

Licėjuje ypatingas dėmesys skiriamas ne vien tik formaliam, bet ir neformaliam ugdymui, todėl moksleiviai turi galimybę pasirinkti įvairius būrelius, kurie yra orientuoti į tęstinumą. Lankydami pasirinktus būrelius vaikai turi galimybę gilinti tobulinti turimus įgūdžius ir siekti rezultatų įvairiose olimpiadose, sporto varžybose, ir t.t.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *