Kaip CRM programa gali padėti jūsų verslui?

CRM

Jeigu niekada nenaudojote jokios CRM sistemos savo įmonės viduje, tikriausiai vis tiek kur nors teko girdėti apie šį terminą. Tikėtina, kad tokio principo sistemas naudoja jūsų konkurentai. Vien dėl šios priežasties naudinga pagalvoti apie CRM programos įsivedimą. Tačiau, pradėkime nuo pradžių ir išsiaiškinkime ką šis terminas reiškia ir kaip jis gali prisidėti prie Jūsų verslo gerinimo?

CRM arba customer relationship management yra angliškas terminas, kurį išvertus reikštų santykių su klientais valdymą. Tai programinė įranga verslams, padedanti maksimaliai pagerinti pardavimus ir komunikaciją su klientais. CRM tarsi moderni adresų knyga, kuri įmonės viduje supaprastina didžiąją dalį procesų, susijusių su pirminių santykių užmezgimu, nuolatine komunikacija, vertinimu, pirkimais bei pardavimais. Dar neseniai šios programinės įrangos įsigijimas buvo prieinamas tik didžiausiems verslams. Dabar įsigyti šią programinę įrangą gali ir mažesnės įmonės. CRM dėka yra pasiūlomi paprastesni bei modernesni sprendimai.

Santykių su klientais užmezgimas yra raktas į kiekvienos organizacijos sėkmę ir žinoma jos spartesnį augimą. Todėl, jeigu bent vienas iš žemiau paminėtų programinės įrangos naudingumo požymių atitinka jūsų išsikeltus įmonės tikslus, rekomenduojame pagalvoti apie CRM programos įsigijimą.

Su CRM kiekvienas verslas galės:

  • Visą informaciją laikyti vienoje vietoje. CRM programos paskirtis yra kaupti ir jungti svarbiausią informaciją vienoje vietoje, kad visi įmonės darbuotojai galėtų ją pasiekti iš vienos platformos. Prireikus, bet kuris įmonės darbuotojas galėtų lengvai rasti kliento kontaktinę informaciją (el. pašto adresą, telefono numerį, internetinę svetainę, socialinių tinklų paskyras ir t.t.), visą kliento su įmone bendravimo istoriją ir pan. Tai labai supaprastina visą komunikaciją organizacijos viduje!
  • Sutaupyti laiko atliekant ne tokias svarbias užduotis. Duomenų suvedimas rankiniu būdu yra labai neproduktyvu. CRM automatizuoja daugelį šių užduočių, kad jūsų komanda mažiau laiko praleistų prie ne tokių svarbių užduočių ir daugiau laiko skirtų toms, kurioms turėtų būti skiriamas didesnis prioritetas. CRM programa taip pat gali padėti sukurti standartizuotą pardavimo procesą, kuris komandai suteiktų išsamų planą, kaip atlikti sandorius, taip sutrumpinant pardavimų trukmę.
  • Lengviau paskirstyti užduotis įmonės viduje. Su CRM programa, kiekvienas atsakingas asmuo galės paskirstyti užduotis atitinkamiems darbuotojams ir matyti tų užduočių įvykdymo procentą. Taip lengviau yra prižiūrimi vidiniai procesai, nuo kurių priklauso darbo su klientais sėkmė.

Paprastai tariant CRM yra programa organizacijos viduje, kurios pagalba lengviau “susitvarkoma” su įvairiomis užduotimis, taip pat, supaprastinama komunikacija su klientais. Tačiau nereikėtų apsiriboti vien tik šia nauda. Visoms įmonėms CRM gali atnešti visokeriopos naudos, kuri galiausiai padidina jos konkurencinį pranašumą ir pan. Šiuo metu nusprendus įsigyti šią sistemą, rasite labai daug pasiūlymų, tarp kurių išsirinkti vieną ir geriausią gali būti sudėtinga. Skiriasi ne tik CRM kaina, bet ir šios programos kokybė. Kartais subalansuoti šiuos du svarbius komponentus gali būti sudėtinga, tačiau Hanna CRM mums šios sistemos paiešką gali supaprastinti, pasiūlant geriausią ir kliento poreikius atitinkantį pasiūlymą. Jeigu nusprendėte, kad norite įsigyti CRM, užsukite į jų internetinę svetainę dėl išsamesnės informacijos!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *