Opel automobiliai tikriausiai turi pačius įvairius vardus visame pasaulyje. Gaminami ir parduodami visame automobilyje gali būti atpažinti iš tokių prekinių ženklų – Vauxhall, Holden, Chevrolet, Saturn ir Pontiac. Lietuvoje daugiausiai yra būtent Opel pavadinimo automobilių. Lietuvoje sustiprintas šių automobilių atstovybių skaičius prabyla statistikoje – pastoviai auganti apyvarta. Opel, tai automobilis, su kuriais neturėdami rūpesčių pasieksite tikslą. Tačiau ar šios markės transporto priemonės pakankamai gero ilgame atstume? Penkios problemos su kuriomis gali tekti susidurti, jei vairuojate Opel.
Pirmoji – transmisijos gedimai. Važiavimas netolygiai, pavyzdžiui, staigus posūkiai, sukelia problemą vadinama transmisijos perkaitinimu. Toks temperatūrų pastovus keitimasis gali pakenkti automatinei pavarų dėžei. Taigi, jei automobilis priklauso vairuotojui, kurio mėgstamiausias kvapas yra slystančios padangos, o muzika ausims buksuojantys ratai –suges automatinė transmisija. Šios problemos sprendinys – dažniau, nei įprastai, keičiama alyva arba Opel naudotos dalys.
Antroji – interjero aksesuarų problema. Kompiuterinių ekranų naudojimas automobiliuose niekuomet nebuvo lengva užduotis Opel gamintojams. Mat nuolatine problema, metai iš metų, tapo perdegančios arba sugendančios ekranų vietos. Ši paslaptinga problema seka daugelį modelių. Šis interjero aksesuaro gedimas fiksuojamas kaip dryžiai ekrane. Kompiuteriniu ekranu naudotis įmanoma, tačiau nėra patogu – vargina akis ir blaško dėmesį. Nors oficialiai šis gedimas nėra prisidėjęs prie nei vienos autoavarijos, tačiau, jei susidūrėte su tokia problema – nedelskite.
Trečioji – stabdžiai. Perkant automobilį iš salono tikitės gauti kvepiantį, blizgantį automobilį? Pasirinkę šį gamintoją turite būti pasiruošę maloniam vaizdui, bet ne garsui. Originalios stabdžių sistemos kartkartėmis pastebimos brokuotos. Jos skleidžia nemalonų garsą – cypimą. Stabdžiai cypia dėl stabdžių kaladėlių, jos per kietos dėl mišinio iš kurio yra pagamintos. Taip gali nutikti vos tik nusipirkus naujutėlaitį automobilį arba jau 5 metus pagyvenusiam automobiliui pakeitus stabdžius į Opel originalius.
Ketvirtoji – stabdžių pedalai. Paspaudus stabdžių pedalą jis priglusdavo prie pat grindų ir leisdavosi dar žemiau. Opel reagavo į šį broką nežaibišku greičiu. Problema nėra fiksuojama trumpą laiko tarpą – kelis metus. Šis gamyklinis brokas, kuris buvo pastebėtas skirtinguose modeliuose, galėjo padaryti itin daug žalos. Įvairiose situacijos galėjo nutikti, pavyzdžiui, nuolat stringantis stabdis. Situacijos galėjo būti labai įvairios, kai problema tokia nestandartinė.
Penktoji problema yra susijusi su prekės ženklu. Opel 2005 metais gamino Astra modelio automobilius, šis modelis buvo neįtikėtinai nesėkmingas ir net laimėjo apdovanojimą už tai – blogiausias ir daugiausiai skundų sulaukęs modelis 2005-aisiais. Tai pakenkė prekiniam ženklui, reikėjo ne vienerių metų, jog klientai pakeistų požiūrį į šį gamintoją.
Daug vardų turinčio gamintojo automobiliai skiriasi išvaizda, tačiau mechaninėje dalyje dauguma problemų kartojasi. Nėra blogo automobilio – yra bloga detalė! Pakeiskite ją Opel automobilių naudota dalimi.